Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeW my¶l zasady ¿e ka¿dy motor nadaje siê do zwiedzania ¶wiata jestem ciekaw jak takie CB500X znios³oby kufer centralny, dwie sakwy boczne, tankbag, zgrabn± pasa¿erkê i wakacyjn± trasê 4-5 tys km. Jakie by³oby spalanie, czy zawieszenie by to wytrzyma³o, jak bardzo brakowa³oby mocy? Wiadomo ze komfort by³by kompromisem ale pamiêtajmy ze nie ka¿demu jest potrzebny GS1200 na jedn± trasê rocznie i wo¿enia siê po starówce przez resztê sezonu. W³a¶ciciel takiego pojazdu wiêksz± czê¶æ sezonu bêdzie je¼dzi³ po mie¶cie, do lasu na grzyby i nad jezioro ale co z tym wakacyjnym wyjazdem.
Odpowiedzno tak niektorzy na komarze zdobywaja baltyk wiec takie cb to az nadto (komar albo jawka nie moze wyprzedzic melexa)
Odpowiedzkiedy¶ stare NSU, Zundap, czy choæby poczciwy Junak ciagnê³y boczn± ³ajbê i dawa³y radê, kto powiedzia³, ze motocykl ma mieæ milion koni i miliard obr./min i osiagaæ hiperpredko¶æ mo¿e w³anie za spraw± "kryzysu" historia motocyklizmu powoli zatacza ko³o
OdpowiedzMam tak± nadziejê ¿e zanikn± przereklamowane has³a ze do turystyki potrzeba motocykla za 70 tys z³ + najlepiej jeszcze auto goni±ce. Nie liczy siê czym jedziesz, licz± siê wspomnienia i przygoda.
OdpowiedzHeh, a "Dzienniki motocyklowe" na podstawie pamiêtników Ernesta „Che” Guevary i Alberta Granady gdzie ch³opaki jechali na zdezelowanym Indianie przez Amerykê Po³udniow±? Mozna? Mozna. I na komarku, i na hondzie super cub i na innej pierdzikó³ce." Ino czeba kcieæ"
Odpowiedz